Navigation
Seite weiterempfehlen

Alle Nachrichten

Vertrieb

„Die Vermarktung von Zeitschriften und Zeitungen verlangt als Antwort auf die sich ändernde Handelslandschaft zukunftsorientierte Strategien,...

mehr
Vertrieb

Im Arbeitskreis ZZ-Verkauf kritisierte der Jugendschutzexperte und Geschäftsführer der DT-Control, RA Dr. Wolfgang Auer, die bisherige...

mehr

Magazine distribution models throughout Latin America need to be to be updated, redesigned and reconsidered, came the clear message from the 2nd FIPP...

mehr

Hispanic media continue to ring up major gains in ad revenue and market share, and the magazine industry is a major beneficiary of that trend....

mehr

Italian advertising spending in November rose 9.8% year-on-year, bringing the country's total to EUR 6.9 billion for the first 11 months of 2003, up...

mehr

Newsweek, the American weekly magazine published a special edition in France at the beginning of January in a direct test of the market. Published in...

mehr

Magazines experienced a more buoyant advertising market in the second half of 2003, with July to November seeing ad revenue gains of nearly 9%....

mehr

Publicis Groupe SA, the parent of Starcom MediaVest Group and Zenith Optimedia, turned in the best net new business results for 2003, according to...

mehr

Advertising forecasters agree that global advertising expenditure will grow in 2004, although no one can agree by exactly how much. However, in 2004...

mehr

On 9 December 2003, the Periodical Publishers Association (PPA) launched a unified marketing initiative promoting magazine advertising to UK‘s...

mehr
Anzeigen

Die Publikumszeitschriften schlossen das Werbejahr 2003 nahezu auf Vorjahresniveau ab. Das teilte der Verband Deutscher Zeitschriftenverleger e.V....

mehr

UK publishing giants, IPC Media and Emap, go head-to-head with men's weeklies

mehr