Nachrichten

Publishers, this is how hackathons can work for you

28.01.2015 -

Jan Bechler is a serial entrepreneur and online evangelist. Among the many things he does, he is a key member of the 'Media Hackday @ DIS' team, a hackathon organised by Axel Springer Media Entrepreneurs, FIPP and VDZ. Bechler... 


Digital Innovators' Summit: Early Bird Discount - Only 10 Days Left to save hundreds off the regular rate

20.01.2015 -

ProgrammeThe programme features important digital media topics including innovation and transformation, successful new digital business models for publishers like e-commerce, digital services and subscriptions, and making Big... 


Successfully Combining Content with Commerce: Q&A with David Nussbaum, CEO of F+W

07.01.2015 -

David Nussbaum, CEO of F+W, shares his approaches and insights into transforming a 100 year old niche print publisher into a digital-first content and e-commerce company. 



Anzeige



Be Part of the DIS Hackathon 21-22 March 2015

06.01.2015 -

We invite you to become involved with our 3rd Media Hack Day hackathon on 21-22 March 2015 which will bring together media and developer communities to create new products. This exciting event takes place in Berlin, Germany ahead... 


"Paid Content wird zum Platin-Standard"

11.12.2014 -

Hauptgeschäftsführer Stephan Scherzer über Bezahlmodelle, Google und die Rolle der Politik | erschienen in HORIZONT am 11. Dezember | von Jürgen Scharrer 


PZ-Online.de zeigt Ranking der umsatzstärksten Anzeigenmotive nach Wirtschaftsbereichen

09.12.2014 -

PZ-Online bietet jetzt noch schnelleren Zugriff auf Basisdaten und erweitert die erst kürzlich geschaffene Ausweisung von Anzeigenmotiven. Im Zuge der kontinuierlichen Verbesserung und Erweiterung des Angebots wurde der... 


Digital is "Huge Opportunity" to Engage Readers and Grow Brand on All Platforms: Q&A with Josh Macht and Eric Hellweg of Harvard Business Review

08.12.2014 -

The Harvard Business Review has strengthened its brand through the use of digital. Deeper engagement through digital tools and experiences has helped grow HBR on all platforms, including print.  


2. VDZ Tech Summit löste Anspruch erstklassigen und hoch nutzwertigen Wissenstransfers ein

21.11.2014 -

Hackathon-Gewinner ausgezeichnet | Best Practices mit konkreten Lösungsansätzen für den Transformationsprozess | Positive Bilanz des Veranstalters VDZ Akademie 


Kontakt

Photo of Alexander  von Reibnitz

Print und Digitale Medien

Alexander von Reibnitz
Tel.  +49 (30) 72 62 98-152
Photo of Lutz  Drüge

Print und Digitale Medien

Lutz Drüge
Tel.  +49 (30) 72 62 98-187
Photo of Sandra  Behrens

Print und Digitale Medien

Sandra Behrens
Tel.  +49 (30) 72 62 98-118
Photo of Anja  Mumm

Sekretariat

Anja Mumm
Tel.  +49 (30) - 72 62 98 - 152
Photo of Gabriela  Wiencek

Sekretariat

Gabriela Wiencek
Tel.  +49 (30) - 72 62 98 - 111
Fax:  +49 (30) - 72 62 98 - 112

Social Bookmarking